Recovery og
personlig udvikling

Har du brug for at forstå dig selv og få idéer og inspiration til at mestre dit liv på nye måder? Se her hvad vi kan tilbyde.

Tilbuddet er for alle borgere i målgruppen for

afdelingen for Socialpsykiatri og Udsatte borgere.

Har du angst, depression
eller stress?

Har du angst, depression eller stress?

Vi tilbyder individuelle samtaler og/eller mulighed for at deltage i et gruppetilbud.

I gruppetilbuddet får du en indføring i den metakognitive tilgang og vil møde et forum, hvor du kan lære af andres erfaringer.

Har du lyst til at arbejde med dine sociale kompetencer?

Vi tilbyder individuelle samtaler og/ eller mulighed for at deltage i en social færdighedsgruppe (SFT).

Gruppen arbejder ud fra metoden SFT, som henvender sig til dig, som gerne vil have større selvtillid ift. at deltage i sociale sammenhænge – uanset om det er at tale med folk, være på indkøb, eller tale med mennesker, du lige har mødt.

Hører du stemmer eller har oplevelser af hallucinationer?

Vi tilbyder både individuelle samtaler og mulighed for at deltage i en stemmehørergruppe.

Gruppen er et tilbud til dig, som er interesseret i at dele samt forstå dine oplevelser.

I gruppen vil vi forsøge at give gruppedeltagerne mulighed for at lære deres stemmer at kende og forstå deres betydning.

ADHD/ADD

Vi tilbyder socialpædagogisk støtte med fokus på mestringsstrategier.

Mere info kommer snarest.

unsplash